VİŞNE ŞURUBU ve VİŞNE MARMELADI

2 farklı tarif denedim

1. si Emine Beder kitabından :

1kg vişne 
3 su bardağı şeker
2 çorba kağı limon suyu

Vişneler yıkanıp ayıklandıktan sonra , ezilerek süzgeçten geçirilir , şeker ile 5 dk. kaynatılır ve limon suyu eklenip 5 dakika daha kaynatılıp soğutulup şişelenir. Buzdolabında saklanır , içileceği zaman üzerine su eklenerek servis edilir .
Bana göre pek tatlı oldu !!!!

2. si :

1 kg vişne
1 su bardağı şeker

Vişneler yıkanıp ayıklandıktan sonra , rondoda çekilir, süzgeçten geçirilerek şekere eklenir ve şişelenir.

Her iki tarifi de denedim , artan posalara 1 su bardağından 1 parmek eksik şeker katarak kaynattım , ocağı kapatmadan biraz limon ekledim. Birer kase vişne marmelatım oldu bence çokta lezzetli oldu :)

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Dikiş Makinamın Çözülmüş Sırları :)

Çaydanlık Örtüsü

KISIR ve MERCİMEK KÖFTESİ