12.DERS PLAJ ÇANTASI

12.ders olarak plaj çantası dikmeye karar verildi.Kurs arkadaşlarımızdan biri İKEA dan kendine DAK kumaş almış ondan plaj çantası dikmek istiyordu .O bizden bir ders önce çantayı dikmeye başladı :) Astar ile elyaf kullandı ve yorganlama yaptı.Son zamanlarda benim sınırlarımı aşacak kadar yorganlama yaptığım için başta işe çok soğuk baktım ama neyseki kumaşımı deseni yorganlamaya uygun olmayınca hocamız bana elyafsız çanta diktirdi..4-5 sene önce DODANLI dan tül bakarken görmüştüm bu kumaşları hatta mutfak yemek masama örtü , su bidonuma kılıf dikerim bir gün diye almıştım bu kumaşları .






Biraz ölçü problemim oldu ilk biçtiğim çanta bana o kadar büyük olduki omuzuma astığımda neredeyse dizlerime değecekti , boydan kısaltmayı başardım ama enden çok büyük oldu.Sanırım sayın kocamın paletlerini , 2 plaj havlusunu içine alır ama ben hepsini nasıl taşırım orası muamma ....Daha önceden eczane torbalarına karşı internetten indirdiğim bir çantayı diktiğim için çok zorluk çekmedim.Ama hocanın öğrettiği metod ile onun arasında farklılıklar var ..Kimi detayda hoca kolay yol öğretti kimi detaylarda ise internetten indirdiğim patternde daha pratikti.Şimdi görümceme söz verdim onada bir plaj çantası dikeceğim , hatta bana birde model çanta verdi , umarım yaz bitmeden diker veririm !!!!!




Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Dikiş Makinamın Çözülmüş Sırları :)

Çaydanlık Örtüsü

KISIR ve MERCİMEK KÖFTESİ