Bebek Çantası

Şu dönem yakın çevremde o kadar çok hamiş var ki :) İki tanesi kız bebek bir tanesi erkek bebek bekliyoooo

Emreme bir panel örtü düikmiştim , şimdi büyük heyecan ile Amerikadan sipariş ettiğim safari hayvan figürleri olan bir örtü var.Aslında tam olarak ne geleceğini , nasıl dikileceğini ve işleneceğini bilemiyorum sadece bitmiş halini gösteren bir fotodan beğenip sipariş etmiştim :)

Bir kız bebek annesi ise o kadar becerikli ki dillere destan , öyle güzel keçeden eserler çıkarıyor ki hayranım :) İçimden ona çook güzel şeyler dikmek geliyor ama ne yapabileceğimi hiçte bilmiyorum.Önceleri bir örtü veya nevresim takımı diye düşünüyordum , sonra bez bebekleri yaptıktan sonra acaba bebek mi diksem diye düşünüyorum ama henüz karar veremedim :)

Bu arada geçtiğimiz kasım ayında gelen ikizler için yine amerikadan kare kesilmiş 40 parça bebek kumaşı ile 4 parça fat quarter denilen ölçüde yine bebek kumaşları getirtmiştim ama onları ikizlere dikememiştim.

Geçtiğimiz hafta bu kumaşlarımı ortaya çıkarttım , yıkadım ve kız bebeğe göre birşey çıkarabilirim diye yola çıktım.

Bir akşam boyunca kareleri bir araya getirmeye çalıştım hiçbir dizilim hoşuma gitmedi , bu arada farkettim ki kumaşların içinden çıkan kağıtta bebek cildine değimemesi gerektiği yazıyor.Tam bir hayal kırıklığı oldu bende , en azından kareleri bir şekil birleştirir bir oyun örtüsü veya üzerine örtülecek bir örtü olr diye düşünüyordum.




Tabii burada bitmedi hikaye sabah tekrar kumaşlarla oynamaya başladım ve birleştirmeye koyuldum ya nasip dedim ama o da nesi kumaşların bazıları sanki kesik atılmış gibi ayrılmaya başladı :( diktiklerimide söküp yırtılanları ayırdım ve hevesim epey kırıldı .

Birleştikçe yine keyiflendim ve bunu çantaya çevirmeye karar verdim , elimdeki tüm bebek kumaşlarını kullanarak ve evdeki pembe akfil kumaştan astar yaparak çanta yaptım.

Sayın kocama göre çok büyük oldu , bence büyük olması çok kötü değil nasıl olsa çok bebek eşyası oluyor ama saplar pek kısa kaldı bu büyüklükteki çanta için ama daha da büyük olsa ki ona göre kumaşım yok çanta nasıl taşınır bilemiyorum :)


Sonuçta ben bunu Çeçile hediye etmeye karar verdim , çünkü sürekli gezenti olduğu için o herşekilde bu çantayı kullanır diye düşünüyorum ....



Zor başladı ama hiçte fena olmadı bence Sağlık ve bol şans getirsin yeni bebişimize bu dilekle diktim ve hediye edeceğim.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Dikiş Makinamın Çözülmüş Sırları :)

Çaydanlık Örtüsü

KISIR ve MERCİMEK KÖFTESİ