İŞ HAYATINDA MELEKLER










İşyerinde melekler kitabı ;

Melekler ile ilgili kitaplar okumaya başlayalı hayatıma yön verirken bakış açım değişmeye başladı.Bundan dolayı çok memnunum.Tıpku Bekii Hanımn dediği gibi ister inan ister inanama dene gerçekten bunu yapıyorum ve çok faydasını görüyorum.Meleklerin isimlerini çoğu zaman hatırlayamıyorum ama bana yardım ediyorlar ......
İşin özünde birşeylere inanmak ve güvenmek hayata ve olaylara bakışını hafifletiyor insanın.Hep bu iş yerimdeki insanlarla ola problemlerimin ve süreç içinde yaşanan problemlerin bana bir şeyler anlatmak istediğini düşünüp bir türlü ne anlatmak istediğini anlayamıyordum ve sonsuz mutsuz olarak tam 8 yıldır burada çalışıyorum.Şimdi hala daha çok mutlu işe gittiğimi söyleyemesemde bu kitaplardan sonra yaklaşımım daha farklılaşmaya başladı.

İçimdeki ego ile barışmaya çalışıyoruz , iş hususunda benim kafamdakinden daha başka bir şey oldu mu tahammül eşiğim o kadar düşüktü ki L Ben her zaman doğru olamam ki sadece önceden çok fazla düşünüp çözüm aramaya başladığım için tartışma esnasında aynı noktada olmadığımızı hissettiğim anda insanlarla kendi dünyamda kavga etmeye başlıyordum ve kendimi suçlamaya başlıyordum.Çünkü ben sinirlendikçe karşımdaki daha çok sinirlenip beni suçlamaya başlıyor veya ben öyle algılıyordum.İşin içine suçlulukta girince tam bir çıkmaza dönüşüyordu.
Herşeyden kendimi sorumlu hissedip , yanlış olan herşeyden kendimi suçlu bulup kendimi dibe çekip sonrada çıkmak için insanları suçlamaya başlıyordum.

Ben mükemmel değilim ben benim kadarım ve herkes te kendi kadar  .....Buna kendimi ikna etmeye çabalıyorum şimdi..Suçluluktan yani kendimi suçlu hissetmek veya karşımdakini suçlamaktan vazgeçmeye çabalamak ile çıktım yola.Bu konuda meleklerden hep destek istiyorum , ve ben böyle baktığım içinde bu yolda mesafe kat etmeye başladım.Bunu ister melekler destekliyor ister ben böyle bakmaya çabaladığım için gerçekleşiyor olsun SONUÇ benim için çok tatminkar.

Her sabah ve her akşam MİKAEL in vakumlama çalışmasını yapmaya çabalıyorum ben gerçekten fayda görüyorum , hatta ofisimi ve iş için gideceğim ofisleride vakumlamaya çalışıyorum ve faydasını görüyorum.



Evimde de meleklerden çok yardım istiyorum mesela yemek yaparken veya dikiş dikerken COFİEL den yardım istiyorum , MİKAEL , COFİEL ve RAFAEL in yardımı talep ediyorum başka melek isimlerini aklımda tutamıyorum ama ismini söylemedende yardım istiyorum.


Bu son kitap sayesinde artık sabahları daha dik omuzlar ile işe gidiyorum , bugün acaba neler olacakta canım sıkılacak diye endişe içinde değilim bu bile benim için ÇOOOK büyük bir hediye .......
 

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Dikiş Makinamın Çözülmüş Sırları :)

Çaydanlık Örtüsü

KISIR ve MERCİMEK KÖFTESİ