AYŞE ve FATMA BEZ BEBEKLERİM


 












Son dersimizde kurs arkadaşım bebek dikmek istediğini söyledi ve beni çok heyecanlandırdı.Öğlene kadar bir önceki dersim kağıt katlama ödevimin ilk blogunu tamamladım ve öğleden sonra başladık AYŞE yi dikmeye.

Çok keyifli bir iş bebek dikmek , hızımı alamadım bu haftasonuda diğer kurs arkadaşımın evinde bir de FATMA diktim.Sanırım bir kaç sefer daha diksem daha da güzel bebeklerim olacak.Aslında iki tane arkadaşım kız bebek bekliyor onlara dikmeyi çok istedim ama bu bebekler büyüklere göre bence .Çünkü kıyafetleri sabit giydirip çıkartamıyorsun.

Dergideki modelde yüzü boya ile yapılmıştı , bu amaçlı boya kalemleri olduğunuda bu haftasonu amazon.com çalışmamız sonucunda öğrendim.Ben tam yeni birşey öğrenip kendim için büyük çığır açarken farkediyorum ki aslında insanlar bu ihtiyaca uygun boya kalemi üretmiş ve ticaret yapıyor tabikii yurtdışında.aslında haksızlık yapmayayım henüz yurt içinde bu kalemleri aramadım belkide yanılıyorumdur.

Hoş geldin AYŞE ve FATMA bebeklerim, gittikçe benim çiftlik ailem büyüyor :):)














 

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Dikiş Makinamın Çözülmüş Sırları :)

Çaydanlık Örtüsü

KISIR ve MERCİMEK KÖFTESİ