İÇE DÖNÜK KONUŞMANIN GÜCÜ



Baştan kitabı çok keyifle okumaya başladım ama sonuna doğru bana ters düşen söylemler olunca kitabı okumayı bıraktım.
Ben kendi kendime çok konuşurum , ben buna İÇ ses diye ad veriyorum.Bana çok karışan beni eleştiren beni kısıtlayan bir sestir bu , bunu susturmak için senelerdir mücadele ediyorum.Tıpkı annem gibidir bu ses içimde bu ses dışımda annem beni tam bir cendere içinde yaşattılar.Anne ile bir yol katettim ama bu ses beni ele geçirdiğinde çok mutsuz oluyorum tam bir girdap gibi dibe çekiyor .Başında farketmez isem bir anda stres topu haline dönebiliyorum.Bundan dolayı bu kitap merakımı çelmişti.Baştan tam aradığım kitap bu dedim.Benim iç ses diye tabir etmeye çalıştığım konudan değilde daha çok bilinçaltı kayıtlarından bahsediyor.Zaten benim bu gevezemin kaynağı bilinçaltıma işlemiş kayıtlar L .Özetle bu kitaptan bana kalan ve sürekli tekrarladığım şu cümleler kaldı ;

Ben sigara içmiyorum
Ben sağlıklıyım
İhtiyacım olanı ihtiyacım kadar yiyorum
Kendimi ve çevremi güzel gören gözlerim var
Sağlıklı olduğum ve kendim güzel hissettiğim kiloya kadar zayıflıyorum ........

Birçok yerde okumuşumdur ki
1-/  bilinçaltı MUHAKEME yapmaz , düşündüğün , hayal ettiğin herşeyi gerçek diye algılayıp sistemi öyle çalıştırır.Buna sonuna kadar katılıyorum neyi çok istersem veya neyden çok korkmuşsam onu yaşıyorum , demekki düşünme ve hissetme yoğunluğu ve süresi bir emir süreci başlatıyor diye düşünüyorum.
2-/ Bilinçaltı kayıtları 21 günlük tekrarlar sonucu değişime uğrar , birçok kez denedim ama 21 güne çoğu zaman varamadım , sanırım belli korkular bu süreci tamamlama yolculuğunda daha öne çıkıyor ama 21 güne vardırdığım konularda sonucun değiştiğini biliyorum ama bu değişim 22. Gün sabahı olmuyor bende

Bu iki bilgim ışığında başlattım yukarıdaki cümleleri tekrarlamaya aklıma gelen heryerde ......, en azından şimdilik sabahları aynaya baktığımda kendime karşı NÖTRüm , ay ne kadar çirkinim ve yaşlandım ne kadar bakımsızım gibi eleştirileri yapmıyorum bakalım gelen günler neler getireceek ........

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Dikiş Makinamın Çözülmüş Sırları :)

Çaydanlık Örtüsü

KISIR ve MERCİMEK KÖFTESİ