Bir Plaj Çantası Daha !!!


Geçtiğimiz haftasonu Mihri Teyzenin yazlığına ŞARKÖY e gitmiştik.Çok keyifli bir haftasonu geçirdik :) 
Denize gtiiğimizde SERP basit ve güzel ölçüde bir plaj çantası kullandı.Aklıma kendi diktiğim plaj çantasından kalan kumaşımla neden SERP e bu çantanın aynısından dikmek geldi.

O da bana ölçü olsun diye dönüşte çantasını verdi.3 er santim enden ve boydan daha büyük bir çanta diktim.Saplar hariç çanta 3 parçadan oluşuyordu.Ön yüz , arka yüz bir de körük gibi  bir dikdörtgen kumaş ile ön ve arka yüzün birleştirildiği parça.Astar kullanılmamıştı ve bu üç parça biyelendiği için temiz bitmişti.



Ben biye kullanmak istemedim , kendi çantamı astarlı yapmıştım o da çok hoş durmamıştı.Aklıma anneme diktiğim alışveriş heybesi gibi ; önce ön yüzden kenar dikişlerini yapıp sonra ters yüz edip bir kez daha kenar dikişi yaparsam içide temiz bitmiş olur diye düşündüm.Ön yüzede bir cep yaparsam hem şık hemde kullanışlı olur diye karar verdim.

Ama körük diye adlandırdığım ara parça olunda düşündüğüm gibi hem ön hem arkadan kenar dikişi yapmak sanırım çok ideal bir metod değil.Bundan anladığım heybe ve yastık kılıfı gibi iki parçalı birleşimler için bu metod doğru ama başka türlü birleşimlerde biye veya astar daha doğru ve pratik.

Güle güle bol tatillerde kullan SERP cim :)

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Dikiş Makinamın Çözülmüş Sırları :)

Çaydanlık Örtüsü

KISIR ve MERCİMEK KÖFTESİ