Eczane Torbalarına Karşı Hobik Torbası :)

Dostum işe gelirken düz ayakkabı ile geliyor ve elinde bir eczane torbası onda da ofiste giyeceği topuklu ayakkabılarını koyuyor.
Geçenlerde kendi kendime dedimki hoppala ben burada dururken neden bir eczane torbası kullansın ki :) biraz internette çalıştım youtoube felan daha sonra şansıma CRAFTSY yani benim amerikadan takip ettiğim sitede free bir çanta dersi hemen kaptım tabiii :) Sonra evdeki kumaşlarımı karıştırdım çok güzel fat quarter ölçüsünde puantiyeli kumaşlar almışım yine bu siteden ama kumaşlar batik gibi dalgalı zeminde renkler çok hoş ama fon nedense çantaya uygun değilmiş gibi geldi bana ....Yine tesadüfler silsilesi devam halinde ki tesadüf diye birşey olmadığına da inancım sonsuzzz :) TCHİBO dan iki kere sipariş edipte almayı başaramadığım küçük kumaş parçaları vardı ama bu sefer başardım ve onlarda da puantiyeli kumaşlar vardı.
Cumartesileri kırkyama kurs hocamda bana demişti ki puantiyeli ve çizgili kumaşları birleştirmek çok güçtür epey bir zaman geçmesi gerekir diye öğütlemişti ama bir kere kafaya koydum bu çanta puantiyeli olacak diye ne yapalım.Kumaşları tabikiii öğretildiği gibi önce yıkadım veee dramatik son kumaşlar o kadar enteresan çekti ki bırak puantiye sıralarını kumaş kare olmaktan çıktı.Olsun dedim ne olacak sadece ayakkabı çantası olacak bir eczane çantasından daha ne kadar kötü yapabilirim ki .....
İçime sindi , anladım benim çizgili ve puantiyeli kumaş dikmeye daha zamanım var ve hele de böyle bir kumaşın sanırım kalitesi de farklı olmalı ki olumsuzluklar birbirini takip etmesin , ikinci konuda üzt bant daha enli olsa idi sanırım daha güzel olurdu.Ama varsın olsun ben dikerken keyif aldım , çok yorulmadan herşeye rağmen güzel bir şey çıktı.Güle güle kullansın içi para dolsun İNŞALLAH






Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Dikiş Makinamın Çözülmüş Sırları :)

Çaydanlık Örtüsü

KISIR ve MERCİMEK KÖFTESİ