TCHİBO TORBA








Aylar aylar önce TCHİBO hobi kampanyası yapmıştı , o kampayadan kumaş seti ve birde çanta seti almıştım.Kumaşlar yıkandıktan sonra ağzı burnu başka tarafa gitti ama ne bereketli kumaşlar çıktı , internetten satın aldığım pattern ile eczane torbalarına karşı hobik çantası diktim , Şükran filimi diktim ve hala daha iki parça kumaş beni bekliyor.Aynı kampanyadanda çanta seti almıştım , hiç elimi sürmedim nedense ????
İçinden iki kumaş , kalın ve sert bir tela ve patron kağıdı çıktı.Açıklama kitapçuğıda o kadar az ve öz anlatmışki çok zevkli bir çalışma oldu.İlkini bitirince elimdeki dak kumaşlar ile ikincisini yaptım.Ama insan havaya girmemeli , ikinci birinciden zor oldu.Bilyorum diye o kısacık açıklamaları bile satır satır okumayı ihmal ettiğim için birkaç kere ufak tefek söküm yaptım.Birde setten çıkan kadar aşarılı kalın tela bulmakta zorlandım ve bulduğumda iyi yapışmadı , tekstil ülkem canım ülkem Çin kadar olamadı L L Sanırım bu tip hobiler çok geçerli değilki sürümü yok ve bu kadar basit bir ara parçayı kaliteli bulamıyorum L



Kumaşı biçmeden bir tanesine telayı ütü ile yapıştırdım , sonra dikiş payı bırakarak iki kumaşı biçtim.

Yuvarlak bölümleri kırpıp daha rahat şekillenmesini sağladım.İki çantayı ayrı diker gibi çalışmak lazım .

Kumaşın ön yüzü içerde kalacak şekilde yanları dikiliyor ve alt köşeler tek çizgi olacak şekilde düz dikiş ile kapatılıyor aynı şey astar çanta içinde yapılıyor




 Çantaların düz yüzleri birbirine bakacak şekilde içiçe geçiriliyor.








 Ve toplu iğne ile tutturuluyor








  Ve toplu iğne ile tutturuluyor ve dikiş çizgisi doyunca dikkatlice diktim.Çünkü dışardan gözüküyor.









  Sapların açık taraflarından çanta ters yüz edilip , bu açıklıkları makinaya çektim





















Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Dikiş Makinamın Çözülmüş Sırları :)

Çaydanlık Örtüsü

KISIR ve MERCİMEK KÖFTESİ