ÇANTA



Sew! Exclusive Cath Kidston Designs for over 40 simple sewing projects Kitabından bu çantaları yaptım. Gözlük kılıflarınıda bu kitaptan yapmıştım.
Bana göre korkunç bir ingilizce anlamak benim için neredeyse imkansız.Gözlük kılıfında o kadar zorlandım ki bu çantada herşeyi anlamaya çalışmadım bile 2 ya da 3 örnek çizim resim koymuştu bende bilgilerimi katarak yaptım .

Birer metreden 3 çeşit dak kumaş almıştım , kullan kullan bitmedi kumaşlarım ne kadar bereketli çıktı yahuuuuu

Yine çantanın askısı için hazır kordonlar metre ile satılıyormuş ondan aldım ve mıknatıslı çıt çıt.Tüm hepsi bu ......



 Kalıp ön yüz , astar ve elyafa çizdim.Dikiş payını bırakarak biçtim.
Önce ön yüz olacak kumaşı ( ön ve arka parça olarak biçilmiş ) alt ve yanlardan birleştirdim.Alt iki köşede kalan kare boşluğuda , çizgileri üstüüste gelecek ve tek düz bir çizgi olacak şekilde birleştirip diktim.

Aynı işlemleri elyafla birlikte astar kumaşa yaptım.
Hemen hemen çanta bitti sayılır , hazırladığım 2 çanta parçasını iç içe geçirdim.



 Çantanın üst ağız parçasının formunda yaklaşık 6 cm lik parçayı biçtim , aynı şekilde mıknatısı monte edeceğim kapak parçasınıda biçtim , mıknatısnı taktım.Tahminen mıknatısın karşılığının geleceği yeri belirleyip karşılığınıda çantaya taktım.
İçiçe geçmiş çantanın askısını ön yüzden iğneledim , mıknatıslı kapak parçasınıda iğneledikten sonra , çantanın ağzına denk gelen şeridi kumaşın yüzü ile çantanın yüzü üstüste gelecek şekilde diktim.





Sonra bu şeridi içe çevirip , ucundan dikiş payı kadar kıvırıp diktim ve çanta kullanıma hazır !!!!!
Hızımı alamayıp ikincisinide diktim , küçük bir yazlık kol çantası oldu , ne kadar kullanışlı bilemiyorum ama çook sevimli bence :)







Yorumlar

Adsız dedi ki…
çok güzel olmuş,bende makinayı alır almaz çanta dikmiştim,görsen o dikişleri tam ağlamalık,kimse yakından bakmasın,hele hele dikşten anlayanlar görmesin diye saklamalık oldu,ama hala kullanıyorum utanmadan :) bu arada bu kadar beceriksizim ama hiç kalıba yanaşmadım,öğle çok irdelemeden keseyim dikeyim istiyorum,gerçi daha yeni kumaş almadım hiç,evdeki eskiyen pantolon,tüylenmiş gömlek gibi giyilmeyecek şeylerle uğraşıyorum,koca bir poşet var,sahi erkek gömlek ve pantolonundan neler yapılabilirki?

Bu blogdaki popüler yayınlar

Dikiş Makinamın Çözülmüş Sırları :)

Çaydanlık Örtüsü

KISIR ve MERCİMEK KÖFTESİ