Zayıflama Kursu Kitabım 3.Ders

SUNAĞINIZI YARATIN

Bu bölümüde pek çok sevdim.Hani hep peşinde koştuğum TESLİMİYET kavramının bir türünü anlatıyor bu bölüm.Hep bir dört elle sarıldığım cümlem var " yaşam bu kadar zor olmaz , bu kadar mükemmeliyeti yaratan büyük güç yaşamı bana bu kadar zor yapmaz ana senaryoya aykırı , düzene çubuk sokan ben olmalayım ki böyle zorlanıyorum halbuki genel düzene teslim olmayı becerebildiğim konularda hiç zorlanmıyorum" ama benim bu tezim bazı arkadaşlarım tarafından KADERCİLİK diye adlandırılıp hatta yaftalanıp bu bakış açımı aşağılar şekilde kınanıyorum.Adının ister KADERCİLİK ister TESLİMİYET olması değil sadece zorlukları ve engelleri kendimin yaratıyor olma ihtimalidir benim direndiğim nokta.


Şimdi kitabımda bir anlamda beni destekleyen bölümlerinden alıntılar ;


-Özgürlüğünüz sizi en korkutan şeyi kabullenmekte yatar; şimdi mücadeleyi bırakmanın zamanı geldi.
- Kurtuluşunuz yiyecek karşısında güçsüz olduğunuz hakikatine direnmekte değil , onun yerine bunu kabullenmekte yatar.
-Sizin evrene , bir çocuğun bir yetişkine güvenmesi gibi güvenmeniz gerekir.
-Bilinçli veya bilinçsiz , problemler ortaya çıkıyor ve siz onları bırakmak yerine ,içinize alıyorsunuz .Büyük problemlerinizi içinize alabilmek amacıyla , bilinçaltında bedeninizi daha büyük bir beden haline getiriyorsunuz.

Hele en son satıra sonuna kadar katılıyorum.Tecrübe ettim , evlenene kadar 45 kilo olan ben 1 sene içinde 65 kiloya çıktım.Yıllarca bunu aradım durdum niye ben böyle oldum.Sonsuz sebep sıralayabilirim , hemen herkesinde düşünebileceği sonsuz sebep sayabilirim.Ama her yarattığım sebep TAM olarak o da değil hissi yaşatıyordu taaa ki KORKULARIM ile yüzleşme cesaretini bulana kadar.O kadar derinde idi bu anlamsız ani büyüme ihtiyacım.Aile dizimleme seansları ve biyoenerji terapi destekleri ile her yüzleştiğim korkudan kurtulmaya başladıkça kilo vermeye başladım.Neredeyse 2 yıla yakın zamandır korkularım ile çalışıyorum.Daha çabucak olsa da bitse istiyor insan ama yüzleşmekte çok ağır ve travmatik sanırım daha hızlısını kaldıramam.Daha verecek kilolarım var hedefim yok , inmeyi hedeflediğim bir kilo veya beden yok ama bitmedi onu bilebiliyorum

- Ödeviniz evinizde size korku değil sevginin yaşamınızdaki gerçek güç olduğunu hatırlatacak bir yer yaratmaktır!!!!!!!!!!!!!!!

Bu blogdaki popüler yayınlar

Dikiş Makinamın Çözülmüş Sırları :)

Çaydanlık Örtüsü

KISIR ve MERCİMEK KÖFTESİ