Yılbaşı Yıldızları :)





Çok zorlayıcı bir çalışma oldu.Çok güzel kumaşlar aldık kurs yerimizden .Diagonal parçaların kesiminin ve dikiminin bu kadar zor olduğunu hiç tahmin etmedim , ve bir haftasonu boyunca kesimleri yaptım , çok sıkıcı bir safhası idi.Sonra dikmeye başladım fakat oda nesi birleşimlerde köşe noktalar hep delik kaldı çok moralim bozuldu , internetten aradım taradım , oradaki tarife göre diktim eh fena değil oldu delik kalmadı ama bu seferde çok güzel birleşmedi.Tamda 8 blog luk kesim yapmıştım.Bu sefer dedimki sanırım kesimleri beceremedim hepsini tek tek inceledim , milim farklı olanları tek ölçüye getirim bir kısmı düzelemeyecek gibiydi .Neyse epey zorladı beni ve blog halindeykende hiç güzel olmadı epey moral bozukluğu yaşadım , bu çabalar sonucunda yaptıklarımı hocama gösterdiğimde o da olmadığını söyleyince epey moralim bozuldu , ama o bile nerede hata yaptığımı çıkarmadı.



Sanırım diagonal kesim ve dikim benim için epey erken.Sonra elimden geldiğince düzelterek , 3 küçük runner , 2 normal runner , ve bir yastık kılıfı diktim.Bir küçük runner ve yastık kılıfını kendime ayırıp kalanları hediye ettim.Blogları oluşturduktan sonra yorganlama kısmı , biye dikimi ve bastırılması işleri hiç bitmeyecek sandım gerçekten :( Hem zor bir model hemde sayıca çok ne mücadele idi ama ......



Herşeyi tamamlandıktan sonra verdiğim çaba ve emek gözönünde bulundurulursa hiçte fena olmadı yaniiiiii.Büyüdükçe daha güzelleri gelecek.İlk defa yılmadım , ama bana göre başardım.Hediye ettiğim insanlara da ümit ederim yılmamaları ve sebat sabır göstermeleri için uygun enerjiyi akıtır.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Dikiş Makinamın Çözülmüş Sırları :)

Çaydanlık Örtüsü

KISIR ve MERCİMEK KÖFTESİ