Yılbaşı Hediyelikleri ÇORAP !!!!!




En kolay imalattı :) , sadece yön ve sırasını karıştırmamak gerekiyor , yine de fena olmadı hani , elbette birz küçük oldu tam benim ayağıma göre :) neyse seneye daha kocamanlarını yaparım.Kalıp ile kumaş , elyaf ve astarı kesiyorsun.Birde burun ve topuk kısımları var.Onlar ayrı kalıp ,onları düzgün birleştimek biraz zor , dedimya dikerken sıra ve yönler çok önemli , ikinci püf nokta ise iç elyaf ve astar iç bükey yerlerde gerçek kalıptan daha dar olacak şekilde dikilmeli , yoksa büzüşme oluyormuş , yine dışa doğru dönen kıvrımlarda çıtlama kesikleri atmak gerekiyor. Umarım seneye bu sıraları hatırlarım yoksa birkaç denem ile dik sök yapıp bulmam lazım.Toplam dört tane yaptım.Sadece üçünü tamamlayabildim.Çünkü dördüncüsünün üzerinde bir de kardan adam figürü var onun el işlerini bitiremedim yılbaşı geçti. :( 2 tanesini hediye ettim ...





Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Dikiş Makinamın Çözülmüş Sırları :)

Çaydanlık Örtüsü

KISIR ve MERCİMEK KÖFTESİ