ZERO LİMİT

2008 yılında kitapyurdunda bir kampanya olmuştu.O dönemler Çekim yasası çok konuşulur olmuştu.Filmi yapılmıştı ve çok etkileyici idi , hem sinemada gitmiştim daha sonra SONSUZ dan cd lerini almıştım , defaaten seyretmiştim.Bir mucizeden bahsediyorlardı ve fakat filmdeki kişiler de hiç yabana atılır gibi değildi ve güven veriyordu insana.Sadece istemek ile bu kadar büyük mucizeler olamazdı.hatta sonraları epey eleştirilere şahit olmuştum , insanları aldattıkları düşünülüyordu.Bencede filmde anlatıldığı gibi mucizeler elbette yaşanabilirdi o kısmı bana çok acayip gözükmemesine rağmen konuyu çok basite indirgeyip istemenin yeterli olacağı bilgisi çok kafa karıştırıcı idi.Bence kişinin önce temizlenmiş olması gerekiyor , yürek ne kadar saflaşır ve ne kadar çok derinden istersen OLMAMASI imkansız ben buna inanıyorum.

Her neyse o furyada kitapyurdundaki kitap setini satın aldım , bu kitabı ilk okuduğumda enteresan gelmişti.Ama bu son okuyuşumda bambaşka şeyler buldum içerisinde.Facebook da melekler dünyasında birşey paylaşılmıştı ve birisi tavsiye ettiğiniz gibi ZERO LİMİT i okuyorum diye yazmıştı.Bundan aylar öncede kuzenime bu kitabı tavsiye etmişler oda açıp bana sormuştu.Tavsiye eden kişiler uygulamalar yaptıklarını ve onlara çok iyi geldiğini kuzenimin kesin faydalanamasını tavsiye etmişler.Gerçekten kitabı hatırlayamadım ilk anda Ho'oponopono dan bahsedince anımsadım.Bende okudum geçtim enteresan bir kitaptı istersen oku dedim kuzene .Neyse Face de bu yazıyıda görünce bu bir işaret dedim ve ikinci kere okudum.


Bence çok çok dolu bir kitap değil ama enteresan.Hele bahsi geçen psikologun tecrübeleri kafamı karıştırmadı desem yalan olur.Kitabı pkuduğum süreçte de çok sıkıntılı günler yaşıyordum , hem melekler ile geçmişi şifalandırma çalışması yapmıştım onun sıkıntıları vardı , hem iş yerim bir hayli sıkıntılı idi ,kısacası çok diplerde olduğum bir dönemdi ama belkide bu dönemde okumam gereken bir kitaptı.



Aslında çok farklı bir bakış açısı , gerçekten olaylar ve kişiler karşısında insanı daha fazla hoşgörüye sevk ediyor.Yaşamın ve etrafımızdaki her oluşumun bizim sorumluluğumuzda olduğunu söylüyor.Suçlu değiliz ama sorumluyuz.Bir anlamda Nil AVunduk der ya karşındaki konu veya kişi senin bir korkunu tetiklediği için sana aynalık yaptığı için seninleler.Ana fikirde bu kitapta aynı şeyi söylüyor ama farklı bir çözüm öneriyor ;


SENİ SEVİYORUM

ÖZÜR DİLERİM
BENİ AFFET
TEŞEKKÜR EDERİM 

bir çeşit mantralar ile durumu sevgiye dönüştürmeyi ve sorumluluğu üstlenmeyi öneriyor.En basit şekilde anladığımı böyle ifade edebilirim.


Şu dönem kitapta adı geçen bütün internet sayfalarına girip çıkıyorum belki daha fazla ve farklı başka bilgilerde elde edebilirim diye ...

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Dikiş Makinamın Çözülmüş Sırları :)

Çaydanlık Örtüsü

KISIR ve MERCİMEK KÖFTESİ