Okuma Gözlüğü Kılıfı

Müdürüme geçtiğimiz sene keçeden gözlük kılıfları dikmiştim.Ama artık o kadar tülermiştiki kılıflar çantasından her çıkardığında ben rahatsız oluyordum.Cath Kindston kitabından gözlük kılıfları dikmiştim , amacım müdürümede vermekti ama o kadar büyük oldular ki güneş gözlüğü için daha kullanışlı. 
Birgün çok önemli bir iş toplantısındaydık , çok ama çook gerilmiştik.Bende müdürümün yanında oturuyordum birden yıllardır kullandığı ama artık pek eskimiş küçük ve dar gözlük kılıfını gördüm.Hemen onu alıp önümdeki not kağıtlarıma koyup kenarlarından çizdim.Oldukça basit bir kılıftı ama çok kullanışlı bir ölçüydü.


 Geçtiğimiz sene diktiğim gözlük kılıfı tarifini bu ölçüye uyarlamaya çalışarak diktim.




 Güle güle kullansın , en kısa zamanda kendime de dikeceğim :) UMARIM :)



























Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Dikiş Makinamın Çözülmüş Sırları :)

Çaydanlık Örtüsü

KISIR ve MERCİMEK KÖFTESİ