Zayıflama Kursu Kitabım ve bugün BEN :) 1. ders

Yine bir pazartesi ve yine bir sendrom :( Nedense artık işe gidip gelmek beni çok zorluyor , YAŞAM AMACIM ÇALIŞMAK olmamalı diye derin bir isyan içindeyim.Çalışmak zorunda olduğumu söyleyen iç sesimle müthiş kavgalar ediyorum ve yine korkular ağır basıp kenara çekiliyorum.Ne kadar çok korku ve geleceğe güven ile bakamama esiri olmuşuz.Kredi borcum var çalışmak zorundayım , yaşlılığım için daha fazla para biriktirmeliyim ki kendime baktırabileyim en hakim iki konu.Yazık ki ne yazık bugüne kadar daha iyi bir gelecek için ne yaşadığımı anlamadan hep koşturdum şimdide yaşlılık ve borç için.Bir yerde bir hata var farkındayım o hatanında benim düşünce sistemim ya da bana şimdiye kadar dikte edilmiş KORKULARIM olduğundan eminim.Bunun farkındayım onun için daha zor geliyor CESARETSİZ oluşum.Bir gün büyük bir cesaret bulup bunu başaracağım, ve sadece huzur ve haz dolu TAM bir yaşam yaşayacağım, kendim için bunu başarmalıyım!!!!

Neyse ben bu git geller içinde uzun zamandır yaşıyorum belli ki biraz daha sürecek :) Kitapyurdu favoriler listemde çok uzun zamandır birçok kitap gibi bekleyen bir kitap vardı.Yayını yoktu neyse ki çıktı ve bugün kitaba kavuştum.
ZAYIFLAMA KURSU , KİLOLARINIZDAN EBEDİYEN KURTULMANIN 21 RUHSAL YOLU , MARIANNE WILLIAMSON , BUTİK YAYINCILIK.
İsim bende merak uyandırmıştı , halbuki zayıflama ve kilo üzerine kitap almamaya söz vermiştim kendi kendime ve elimdeki tüm bu tip kitapları dağıtmıştım.

İyi ki almışım diyorum şimdilik :) eve dönüş yolunda ilk 35 sayfasını okudum , tam benlik :) Benim düşüncelerimi inançlarımı çok güzel dile getirmiş , onun için çok sevdim bu kitabı :) 

Derki BEDEN sonuçtur.Bende aynı şeyi düşünüyorum bu kadar mükemmel işleyen zincirde eğer bir hastalık oluşuyorsa bunu bizler yaratıyoruz biz çomak sokuyoruz tıkır tıkır işleyen dişlilere .....Kilo probleminide bu anafikirde işliyor kitap....

21 dersten oluşuyormuş , henüz ilk dersi okuyabildim ama karalıyım hepsini okuyup uygulamaya.

1.derste anlatılanları ben şöyle anladım;

Korkularımız ile ,( her bir korku bir tuğla olacak şekilde ) etrafımıza duvar örüyoruz.Kendimizi korumaya alıyoruz.Elbette her korku sahibi kilolu olacak diye birşey söz konusu değil , herkesin korku ile biçimlenmesi farklı .

İlk ders olarak korkularımızı listeleyip yazmak ve bir ritüel ile ( dua veya meditasyon ile ), bu tuğla tuğla duvarı büyük güce veyaTANRIYA anlatıp, tuğlaları ona teslim etmek gibi bir imgeleme ile duvarı geri sökmek. 
Benim çoktan hazırlanmış olduğumbir korku listem vardı hemen onu bulmalıyım veya yeniden oluşturup bu çalışmaya başlamalıyım....

Bu blogdaki popüler yayınlar

Dikiş Makinamın Çözülmüş Sırları :)

Çaydanlık Örtüsü

KISIR ve MERCİMEK KÖFTESİ