ANNEYE ALIŞVERİŞ HEYBESİ

Geçen gün annem yakındaki markete peynir almaya gitmiş.Tabii yaş 83 ve bir dizde protez olunca markete gitmek başı başına bir iş.Bir elinde baston olduğu ve diğer elinde bir torba taşımak onun için güç.Ve marketten bir kalıp peynir almış ve eve kadar gelememiş yolda ağlamış.Bunu anlatınca pek üzüldüm.Öyle birşey yapmalıydım ki o markete gitmekten vazgeçmemeli , aksi takdirde bunuda yapamadığına inanırsa onun da benimde hayatım zor olacaktı.Uzun zamandır kol çantası taşıyamadığı için ona yandan asılan küçük ama içi bol gözlü bir çanta almıştım o çantayı pek rahat kullanıyor.Bundan esinlenerek yandan asabileceği bir heybe yaparsam gittiği yerden ufak tefek birşeyler alıp getirebileceğini düşündüm.Genelde annem onun için yaptığım veya aldığım birşeyi beğenmez ya iade ettirir , ya da bir başkasına hediye eder.Her seferinde pişman olurum verdiğim emeğe ve paraya ama bir türlüda akıllanmam her seferinde bu sefer beğenecek ümidi ile yılmadan devam ediyorum.Bakalım bu heybeyi kullanacak mı ? beğenecek mi? birine hediye mi edecek veya bana geri mi verecek hayırlısı bakalım.









Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Dikiş Makinamın Çözülmüş Sırları :)

Çaydanlık Örtüsü

KISIR ve MERCİMEK KÖFTESİ