Baklava Desenli Çocuk Süveteri

Şekerimin kuzusu artık çocuk oldu , geçen sene kış sonu Nakodan iplikler sipariş etmiştim , bu arada gazete kuponlarından biriktirip aldığım örgü motif kitaplarından iki desen beğenmiştik.Araya yaz girdi öremedim , daha dürüstçesi birkaç kez başlayıp ipleri düğümleyip bıraktım , bunun üzerine tuhafiyelerden renkli örgü örme işini kolaylaştıran ekipman aradım durdum herkes suratıma şaşkınlıkla baktılar , sonra elbette internette aradım , amerikada var bu tip şeyler , ya parmağa takılan iri dişli tarak gibi ipleri oradan geçirip dolaşmasına engel oluyorsun , yada ipliği sarıp küçük çileler yapabileceğin plakalar var.Sonra kafa çalıştı , goblen iplerini saklamak için kartondan plakalar var hemen denedim evde vardı ama yine olmadı çünkü iplik benim kontrolüm dışında açılıyor ve yine diğer yumaklar ile dolaşıyor , ve sonra nişantaşında bir hobi mağazasında bu kartonların plastik olanını buldum , ipliği sabitleyebileceğim çentiği vardı.İşte onların yardımı ile bu deseni yaptım , süveterin arka yüzünden ipler atlamadığı için yumuşak ve ince bir süveter oldu.Artık daha da iyisini yapabileceğime inanıyorum.Sağlıkla neşe ile giyer inşallah benim İDİZ im.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Dikiş Makinamın Çözülmüş Sırları :)

Çaydanlık Örtüsü

KISIR ve MERCİMEK KÖFTESİ