Büyük ve küçük makyaj çantaları

Amazon dan aldığım muhtelif makyaj çanta kalıpları ile büyük ve küçük iki boy takım çanta denedim.Dubaiye yaptığım iş seyahatinde kullandım.Küçük valizle gittiğim için bana çok kullanışlı geldi .Büyük olanda şampuan,krem vs gibi malzemelerimi küçük çantaya da sadece makyaj malzemelerimi koydum.Hem derli toplu oldu hemde hafif ve yumuşak olduğu için kabin boy valizime rahatlıkla sığdı.

Büyük olan :22 x 38 cm , genişliği 13 cm.Ön ve arka yüzlerinde 3'er adet cebi var .Çantanın ağzı fermuar ile kapanıyor .18 cm uzunluğunda sapları var.Sap araları 16 cm



Küçük olan : 22 x 15 cm , genişliği 7 cm 


Aynı dönem kermeste satmak üzere küçük makyaj çantaları hazırladım.Model ve ölçüleri aynı sadece kumaş ve fermuar renklerini değiştirdim




Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Dikiş Makinamın Çözülmüş Sırları :)

Çaydanlık Örtüsü

KISIR ve MERCİMEK KÖFTESİ