Dün gece korkunç bir kabus gördüm :(

Dün gece sabaha karşı çok korkunç bir kabus gördüm.Unutmadan yazmak istedim.

Sabah dörtbuçuk gibi gördüm bu kabusu , önce yazıp sonra önemli ögeleri rüya kitabımdan listelemek istiyorum ;
Şimdiki evimizdeki yatak odamızdayız ve sayın kocam ile uyuyoruz.Sonra ben odanın kapısından odamıza giren takma siyah sakallı ve siyah giyimli bir adam görüyorum ve bağırmaya başlıyorum ama bir türlü sesim çıkmıyor ve sayın kocam uyanmıyor , adam sayın kocama doğru yaklaşıyor o arada sayın kocam uyanır gibi oluyor ve adamı görünce inleyerek ona sırtını dönüyor ve adam onun sırtına doğru eğilip birşey yapmak istiyor ve çok yavaş hareket ediyor ben yine bağırıyorum ama bir türlü sesim çıkmıyor adam geri çekilir gibi oluyor ve yine eşim gözlerini açıp adama doğru bakıp inleyerek yine sırtını dönüyor adam yine ona doğru eğiliyor yavaşça ve ben yine çığlıklar atmaya başlıyorum ama yine sesim çıkmıyor ve adam sakince arkasını dönüp odadan çıkıyor tekrar geri gelecek diye çook korkuyorum ama eşimi bir türlü uyandıramıyorum ve sesimi duyuramıyorum :( Ve baba baba diye haykırıyorum
Ve uyandım , ter su içindeydim ve rüyamıydı gerçekmiydi ayırt edemedim tüm bu yaşadıklarımı,  çok uzun süre gerçekten adamın geri geleceğinden endişe edip uyumadan bekledim taaa ki eşimin beşbuçukta saatinin zili çalana kadar !!!!Gerçek kadar renkli ve canlı idi herşey.Nasıl korktuğumu anlatmam mümkün değil .En çok etkilendiğim şey adamın siyah giyinmiş olması , siyah takma sakalı olması , eşimin sırtına doğru ilerlemesi ve yavaş hareket etmesi eşimin görüp çaresizce kabulleniş içinde adama sırtını dönmesi ve sesimi duyuramam.

SİYAH :Benliğin bilinçdışı , bilinmeyen yanları ,bazen korkuyla reddetmiş olduğumuz yanlarımız
SAKAL : Kuvvet , bilgelik ,erkeklik
SAHTE ŞEY ( takma sakal için ) : Ruhsal benlik yerine egoyla özdeşleşme .Korku yüzünden gerçek benliğinizi gizlemeniz.
ERKEK :Benliğin kendini öne süren ,hakkını savunan,saldırgan güçlü yanı .Mantıklılık,pratiklik,akıl bilinç irade.Nüfuz eden ,anlayan yan.
SIRT :Hayatta şimdi arkanızda bulunan birşeyi gösterir; sırtınızı döndüğünüz yanınızı .O yanınıza arka çıkmanız anlamına da gelir.
KOCA : Erkeksi yanınız .Kocanıza projekte ettiğiniz nitelikler .Kocanızla ilişkinizi nasıl algıladığınız.
KORKU :Gerçeğe çok yakın olup da ona bakmaktan korkmak.Korkunun öbür yüzü içgörüdür.Bilinmeyen yanlarınızı görüp onları kabul ve tasdik etmekten korkmak;direnmek.Korkulan herhangi bir şeyle , onun yok olması için yüzleşmek gerekir.Sizin en büyük korkunuz değişmektir,ironik olarak değişmek bizim burda bulunmamızın tek nedenidir.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Dikiş Makinamın Çözülmüş Sırları :)

Çaydanlık Örtüsü

KISIR ve MERCİMEK KÖFTESİ