BİTİRDİĞİM SON 3 KİTABIM

İSTEMEYİ BİL kitabında Sonsuzun tavsiye ettiği kitapları satın aldım ve büyük heyecanla okumaya başladım ...

İlk önce MARTI Jonathan Livingston , Richard BACH , Epsilon .Çok kez okudum bu kitabı ama bir kez daha okumuş oldum.Bir çırpıda bitti .

İkinci olarak  SİDDHARTHA ,Hermann HESSE , Can Yayınları. Bir çırpıda bitirdim bu kitabıda , çok hoş bir anlatım ,zaten 1946 NOBEL EDEBİYAT ÖDÜLÜ almış.İnanç ve dinler açısından hoş bir roman okunmasını tavsiye ederim.

Veee üçüncü DİNGİN SAVAŞÇI ,Dan Millman ,...Ötesi .İnanılmaz güzeldi.Adeta elimden bırakamadan okudum.Süperr süperr.Yıllar önce bilmeden satın almışım bu kitabı.Kütüphanemde duruyormuş , yeni aldıklarım gelince paketi açar açmaz hatırladım kitabı.Demekki doğru zaman bu zamanmış.İştee bu dedim kendi kendime yıllardır beni sınırlayanın zihin olduğunun farkındayım ama onunla nasıl başedeceğimi bilemiyorum .Bu kitap beni aldı sürükledi götürdü.Yalnız olmadığımı , doğru düşündüğümü farketmek hoşuma gitti.Kesinlikle OKUNMALI derim ben 

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Dikiş Makinamın Çözülmüş Sırları :)

Çaydanlık Örtüsü

KISIR ve MERCİMEK KÖFTESİ