Nisan 2012 BATI KARADENİZ GEZİM

21 Nisan 2012

07:05 = YÖRÜK KÖYÜ ne vardık.Gece 01:15 de kadıköyden hareket ettik.Bir kez DÜZCE de mola verdik.SİPAHİLER KONAĞInda gözleme yedik.70 yaşında ama capcanlı Filiz Teyze bize konağı ve çamaşırhaneyi gezdirdi.12:00 da SAFRANBOLU dan ayrıldık.HIDIRLIK TEPESini ve sokaklarını gezdikten sonra serbest zaman vardı.

Çarşısını dolaştık görümcemle.Sayın kocalarımız çay bahçesinde oturdu.14:30 da AMASRA ya vardık.MARTI BALIK ta güzel bir öğle yemeği yedik.Çarşısını gezdik ama orijinal birşey göremedik.Şarkhan da olan herşey burada var.Modern , kadınların girişimci olduğu deniz şehri.16:00 da ZONGULDAK a doğru hareket olacak.18:00 da DEDEMAN OTELİ ne giriş yaptık.Akşam yemeğimizi 20:30 da yedik uyuduk.Otel kasım 2011 de açılmış ve çok güzel
22 Nisan 2012

07:30 Kahvaltıya indik.09:10 DEVREK e doğru hareket ediyoruz.Anneme 2 tane baston aldım.Daha sonra YEDİ GÖLLERe doğru hareket ettik.Bir yerde daha küçük minibüslere geçtik.Çok kötü bir yoldan YEDİGÖLLERe çıktık.Daha sonra orman yürüyüşüne çıkıldı.Çok yukarılara çıkmıştık, orman yürüyüşü deyince hiç aklıma olumsuz birşey gelmemişti.Toprak ıslak ve kaygandı.Elime bir asa aldım.Sayın kocam yaptı bu asayı.Aşağı doğru inerken ağaçlar arasında birden solumda büyük bie şelale ve uçurum farkettim, ya bana büyük ve dik geldi ya da gerçekten öyleydi.Öyle çok korktum ki ağlamaya başladım.Sürekli sayın kocam korkma , çok az kaldı , ha gayret diye söylesede elimi sımsıkı tutsada kendime hakim olamıyordum, deli gibi ağlıyor ve titriyordum.Ben niye geldim buralara diye söyleniyordum.Zor şer bir düzlüğe geldik.DİLEK ÇEŞMESİ imiş orası.Ölsem istiyordum , beni bayıltsalar çeke çeke indirseler istiyordum, inemeyeceğim başaramayacağımı zannediyordum.Görümcem ve eşi çok telaşlandılar.Ne söyleseler sakinleşemiyordum.En son sayın kocamın daha fazla böyle bir yer yok , geldik dedi ve sustu sonra SANIYORUM dedi.O da bilmiyordu ki ama onunda çaresizliği ve endişeli sesi beni kendime getirdi.Hakkım yoktu onu daha fazla üzemeye.Son bir gayret ile yola koyulduk.Gerçekten bir daha dik yerden geçmedik.Allahım beni ve çevremi çaresiz bırakma .Sonra mangal yedik.16:00 gibi yola koyulduk.Gece 22:00 da evimize vardık