Ağustos 2011 KAŞ GEZİM

KÜTAHYA dayız GARDEN INN 307 numaralı odadayız.Bugün öğlen KAŞ a gitmek üzere Istanbul dan yola çıktık.Yeni arabamızla ilk uzun yolculuğumuz .keyifli ve rahat bir yolculuk oldu.BERCESTE ve ALFA EVİnde 2 kere mola verdik.Öbür arabamızdan daha konforlu elbetteki , indiğimizde kendimi yorgun hissetmedim.Odamızda uzunca inceledik .otelin restaurantında akşam yemeğimizi yedik.yemekler pek lezizdi.3 farklı OSMANLI ŞERBETİ içtim.Hepsi birbirinden güzeldi.Odalar ise çok ferah , herşey yeterince var.Ve çok temiz .gerçekten ilk tecrübe oteli olarak çok çok başarılı,işçilik , detaylar , renkler herşey.Kusur bulmak için epey çabalamak gerekiyor.Herkesin ellerine sağlık tabikiii en çok KOCAMIN ellerine sağlık.
27 Ağustos 2011

18:30 = Nihayet SULTANPARK 303 nolu odamızdayız.İlk geldiğimizde bu odada kalmıştık.Sayın kocam balık tutmaya gitti.Bende eşyalarımızı boşaltıp yerleştirdim.Şimdi balkonumda keyif yapıyorum.MUTLUYUM
2 Eylül 2011

Bugün PATARA ve KALKAN a gittik.KALKAN beni rahatsız etti .Tüm menü ve tüm tabelalar ingilizce .Sanki Türkiye de değilmişiz gibi.Kendi ülkemde yabancı olduğumu hissettim.Tüm restaurant ve cafeler çok şık, masa örtülü , özel dekorasyonlu KAŞ köy, KALKAN PARİS tende öte.Pide ve lahmacun yedik ne yaman çelişki di mi fonda İbrahim Tatlıses çalıyordu.Oradan hareket ile PATARA ya gittik, deniz ve kumsal tabikii çok güzel ama inanılmaz kalabalık ve karmakarışık insanlar.
3 Eylül 2011
06:45 itibari ile yola koyulduk, akşam 18:45 de evimizdeydik.Yollar iyiydi ama kocacın çok yoruldu :(

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Dikiş Makinamın Çözülmüş Sırları :)

Çaydanlık Örtüsü

KISIR ve MERCİMEK KÖFTESİ