Temmuz 2010 KAŞ GEZİM

4 Temmuz 2010
Sabah 06:00 da yola çıktık.İstikamet KAŞ , 12 saatlik bir yolculuk yaptık.KORKUTELİ üzerinden geldik.ELMALI dan geçtik.Yol çok virajlı idi.Ben bir hayli korktum doğal olarak sayın kocam da gerildi.KAŞ a indiğimizde marina inşaatı ile karşılaştık,tepelere kadar çok katlı konutlar yapılmış, kısacası KAŞ pek bozulmuş.İkimizinde hatırladıklarından eser yok.ÇUKURBAĞ YARIMADAsında SULTANPARK otele yerleştik.Oteli butik oteller kitabından bulmuştuk.İLKE hanım yani sahibi telefondaki gibi canlı , güleryüzlü bir hanım.Odamız pırıl pırıl , karşımızda MEİS adası.İlk akşam otelimizde kayseri mantısı yedik.gerçekten çok lezizdi.Pek yorgunduk , bira içip oturduk ve yattık.Sabah sayın kocam erkenden kalkıp denize gitti ben uyudum .Sonra birlikte kahvaltıya indik.İlke hanımın yaptığı kiraz reçeli mükemmeldi.Öğlen gözleme yedik.Teras teras dik yamaçta güneşlenme alanları var.Deniz pırıl pırıl ama çok derin.Gün boyu sohbet ettik , güldük , denize girdik , sayın kocam balık avladı ben goblenimi işledim çok keyifli birgün yaşadık.Akşam KAŞ a indik.Tavsiye üzerine TURKUAZ Balıka gittik.Şahane kalamar yedik , içtik güzel bir akşam yemeği idi.Sonra taksiyi aradık bizi otelimize geri getirdi.Kaş kalabalık ve çok gürültülü.Bana biraz fazla geldi bu yoğunluk.Uyuduk sabah yine güzel bir kahvaltı yaptık, sayın kocam neredeyse tam gün denizdeydi , bende goblenime devam ettim.Öğlen soğuk çorba içtik.Kesin yaz için güzel bir yiyecek.İstanbul dada deneyeceğim.Şimdi de akşam yemeğimizi bekliyoruz.Yarın için tekne ile KEKOVA ya gitme planımız var.
9 Temmuz 2010
Sabah 10:30 da bizi otelden aldılar.KEKOVA ya kadar minibüs ile gittik ,orada tekneye bindik.Birçok koyda durdu .İlk iki koyda denize girdik.Deniz şahane idi ama bazı koylarda o kadar çok tekne vardı ki yüzmek stresli oldu.En çok üzüldüğümüz ise BATIK ŞEHİR ilerisindeki koydu.Hani kartpostallarda su içindeki mezar veya benim en son gördüğüm zamanki yerden eser kalmamış.Heryer restaurant ve pansiyon olmuş.Şaşkınlık ve hayranlıkla hafızamıza yazılmış görüntüden eser yok.Para insanlığı ne kadar saygısız ve acımasız yapıyor.Bir kere daha anladık.Akşam otelimizde karnımızı doyurduk.Dün sabah uzun uzun kahvaltı yaptık.Sayın kocamın güneş alerjisi azmış durumda idi.Neredeyse öğleden sonraya kadar odadaydık.Sonra sayın kocam balık tutmak istedi. ve ancak sendeyelerek düşümüş, bacağını sıyırtmış ve ayak iki parmağını patlaşmış.Bende befes nefese otele oksijenli su istemeye çıkınca İlke hanım panik oldu.Kaştan doktor çağırdı.Allahtan birşey olmamış , doktor yaraları temizledi gitti.Akşam KAŞ a indikMeydana yakın bir yerde balık yedik , olta falan aldık, ve otele döndük.Bugünde son günümüzdü.Kahvaltıdan sonra Sayın kocam uyudu çünkü sabaha karşı balık avlamaya gitmişti.Bende havuz kenarında goblenimi işledim.Akşam üsütü sayın kocam kalkınca sahile indik.o balık tuttu, ben goblen işledim.Yemeğimizi yedik , çayımızı içtik.Şimdi odamızdayız.Benim açımdan keyifli ve dinlenceli bir tatildi .En kısa zamanda tekrarlamak isterim.