Ekim 2007 ÇIRALI GEZİM

11 Ekim 2007
09:47 =Dün sabah saat 08:00 de evimizden hareket ettik .Bir önceki gece saat 01:30 a kadar benim kaybettiğim araba anahtarımızı aradık bulamadık.Zaten 2 gündür ilaçların kesmediği bir başağrısı yaşıyordum.Ama hiçbirşey bizi yıldırmamalıydı.BİLECİK te kahvaltı ettik , AFYON da öğle yemeği yedik.Akşam 19:45 de ETENNA BUNGALOW a geldik.Geçen sene geldiğimiz MYLAND den kat kat güzel.Bir kere temiz , yemekler çok ve leziz.havada şansımıza limonata gibi.Eşyaları arabadan odaya aldıktan sonra yemeğe geldik.Tavuk ızgara ,z.yağlı fasulye , çoban salata ve yoğurt yedik.Hepsi çok güzeldi.Sonra hemen yattık, çünkü çooom yorgunduk.Sabah 06:00 da uyandık, horozlar ötüyordu ve uykumuz bitmişti ama hava çok karanlık diye tekrar yattık.Bungalow önü büyük ve bakımlı bir bahçe ve önünde deniz var.Şahane kısacası.Şimdi kahvaltımızı bitirdik.Herşey o kadar bol ki yiyemedik , hatta tembih edeceğiz bize bunların yarısını getirmelerini çünkü israf oluyor.Çok tatlı ılık bir esinti vae , sessizliğin sesi çok hoş.İnsan ve araba gürültüsü yok.Arı sesi kuş sesi var.Niyetimiz iyice dinlenmek huzurlu bir tatil geçirmek.Dün ACMOS a gitmiştim.Bana internetten , üç kere microenjeksiyon denemiş bir bayanın beslenme şekli idi.Bahsi geçen otlerı derhakl aldım.Sıhhat için burada içeceğim .Ama enteresan olan şu idi.Aylar önce SOLGAR a zayıflama ilacı sormuştum.L’CARNİTİNE diye birşey önermişti , hamileliğe kadar rahat kullanabileceğimi ancak spor yaparsam yağların hızla yanacağını söylemişti.Sonra unuttuydum.Ama bu kadın bu ilacı kullanmış ve yumurta sayısı artmış.Şimdi bir taş ile 2 kuş , bende bu ilacı kullanmaya başlayacağım burada .Yürüyüş yapmak buraya en uygun , bunu yapmak ve başarmak çok istiyorum.
12 Ekim 2007
09:54 = KahvaltıdayızçDün kahvaltıdan sonra denize indik.Hafif rüzgar çıktığı için deniz çarşaf gibi değildi ama yine de temiz ve güzeldi.Güneşlendik , kayalıklara doğru yürüyüş yaptık.Yakın gözüküyordu ama kumdan gelince epey yorucu oldu.Acıkmaya başlayınca odamıza dönüp duş alıp bizim sevdiğimiz restauranta yürüdük.Çupra ve jumbo karides yedik ve yürüyerek döndük.Sayın kocam bilgisayar ile meşgul oldu ben rüya kitabımı bitirip HALVETTE 40 GÜN kitabıma başladım.20:00 gibi yemeğe gittik.yemekten sonra LOST dizisini DVX den bilgisayardan seyretmek istedik ama başarılı olamadık.Sonra ikimzinde çok uykusu geldi.Saat 22:00 gibi uyuduk.Sayın kocam iyi uyuyamamış bende sabah çok erken köpek havlaması , kuş sesi ile uyandım .Ne kadar şanslı olduğumu düşündüm sonra yine uyuyakalmışım.
13 Ekim 2007
09:20 =Kahvaltıdayız,dün plaja indik hemen kahvaltıdan sonra .Deniz çarşaf gibiydi , 1 saate yakın yüzdük.Sayın kocam gözlüğü ile dibe baktı , baraküta sürüsü görmüş ürkmüş.Sonra güneşlendik.Acıkınca duş aldık tabikii OLEANDER e gittik , levrek ve çoban salata yedik.Odamızda dinleniyorken yan komşumuz coştu , derhal odamızı terkedip restaurant bölümüne gittik , ben kitap okudum , sayın kocam akvaryumuna bitki baktı.Saora bilgisayarda facebookta puzzle oynadık.Hava hafif serinledi .Üzerimizi değişip yemeğe indik.Fırında soslu tavuk ve pilav , çorba salata z.taze fasulye vardı.Yemekten sonra odamıza döndük:ben dizim Hatırla Sevgili yi seyrettim , sayın kocam olta yaptı.Derken çok yediği için rahatsız olan sayın kocam huysuz Mehmeti çağırdı.Ve derhal uyuduk.Sabah 07:00 de kalktık deniz kıyısına indik .Güneş doğuyordu.Sayın kocam balık tutmaya çalıştı ,Ben de neditasyon +reiki yaptım.Çoook keyifliydi.
14 Ekim 2007
09:35 =Kahvaltımız bitti.Dün hava kapalıydı birazda serin oldu.Deniz kıyısına indik ama serin olduğu için çok duramadık , sayın kocam denize girdi.Yoo bugün halimde yok keyfimde , huzurlu uyuyamadım, onun için net hatırlayamadım dünü.Öğlen kemere gittik ,para çektik, YÖRÜK ÇADIRIna gittik.Gözleme +ayran yedik otelimize döndük.Hava açmıştı ,denize indik ama çok rüzgarlı idi , kısa süre oturabildik.Evimize döndük , duş aldık,5 çayına restaurant bölümüne gittik.Bulmaca çözdüm, sayın kocam internetteydi.19:30 gibi yemeğimizi yedik, köfte+pilav vardı.Sonra odamıza döndük ,yattık uyuduk .Ben hemen uyuyamadımm , kötü rüyalar gördüm, bugünün güzel geçmesini istiyorum.Hava bulutlu.
15 Ekim 2007
09:23= Kahvaltıdayız.Kahvaltıdan sonra denize indik.Rüzgar vardı.Denize girdik.Hava kapayınca odamıza döndük.Biraz uyuduk , sonra ben hamakta sallandım.Sayın kocam uyanınca çok acıkmıştık.OLAENDERe gittik.Nefis bir yemek yedik.Bira+patates+çupra+kalamar+ç.salata.Yan masanında kalamarını yemeye niyetlendik, yanlışlıkla 2 sipariş alındı diye düşündük.Paramız bitti , yoksa OLYMPOS ta kahve içecektik, evimize döndük.İnanılmaz toktuk akşam yemeği yiyemedik.
16 Ekim 2007
09:50 = Kahvaltımız bitti.Dün hava çok bulutluydu.Üzerimzi değiştirip OLYMPOS a gittik yürüyerek.Taa en sonuna kadar yürüdük epey zaman aldı ve yorulduk.Sonra OLYMPOS ta bir meyvecide oturudk, kavun karpuz muz armut yedik.Birer çay içtikten sonra dönüş için yola koyulduk.Bu sefer deniz kıyısından yürüdük.Epeyce yorulduk.Sonra otelde az biraz dinlendikten sonra balık tutmaya gittik.Önce pansiyonun kıyısındaydık , balık tutamadık deniz pek dalgalıydı.Sonra taa dipteki koya yürüdük.Saat 18:00 e kadar oradaydık.Benim kitabım bitti,5-6 kez sudoku oynadım telefonum ile .Sayın kocamda balık tuttu geri bıraktı.Ama son iki saat çok ama çok üşüdüm.Evimize geri döndük, giyinip yemeğe indik.Kuzu şiş+pilav+karnıbahar+yoğurt+salata vardı yemekte.Niyetimiz yemekten sonra pastaneye gitmekti.Ama odaya dödüğümüzde kıpırdayacak halimiz yoktu , yattık.Sabah kadar üşümeye devam ettik.Soğuktan horozlar bile ötmedi.Battaniyeyi kirli diye istemedim , klimada fön makinası gibi yüzüme üflüyordu onun için istemedim.Sanırım 40 yıl boyuca üşüdüğüm kadar bir gecede üşüdüm.Sabah kalktım , pastaneye poaça almaya gittim, ısınmak ümidi ile sanırım tüm iç organlarım donmuştu.Matrak bir pastaneciydi.1968 kuşağı avukatmış.Sadece günaydın dedim o da hayatını anlattı bir çırpıda , torbamada istediğimin 2 katı poaça ve un kurabiyesi koydu.İlaveler bedelsiz.Yarın tüm poaçalardan 2′şer adet ayıracak bizim için.
18 Ekim 2007
10:49 = Kahvaltıya yeni geldik.Bu sabah ikimizde uyuyakalmışız.Dün sabah ben erkenden kalkmıştım, sayın kocam uyudu saat 10:30 a kadar .Ben önce sahilde reiki medştasyon yaptım , sonra odaya geldim baktım , sayın kocam hala uyuyor , pataneye yürüdüm , sahilden döndüm, kahvaltı ettik doğru denizee.Deniz bulanıktı ben girmedim.Güneşlendik 17:00 a kadar , sonra duşumuzu aldık restauranta indik, birkaç el ellibir oynadık, ızgara tavuk+bulgur pilavı yedik.Yemekten sonra bilgisayar ile oyalandık.Canım çikolata çekti, sayın kocamında sigarası bitmişti, taa köprünün oradaki markete yürüdük döndük.Yaklaşık toplam 3km.Sonra geldik ben direk uyumuşujm.Sabah karşı müthiş bir gürültü ile uyandık.Ben resmen savaş çıktı sandım, dışarı çıkıp baktık ki sahilde bir helikopter , sayın kocamın yorumuna göre orman yangını için denizden su almış.Gelelim bir önceki güne kalvaltıdan sonra sahilde indik.Hava güneşliydi ama denizden esen şiddetli rüzgardan dolayı bir hayli serindi.1-2 saat oturduk ama tadı tuzu yoktu, toparlandık.ADRASAN KOYUna gittik arabayla.Orası buradan daha büyük bir yerleşim , belediyesi , kooperatifi var.Etra seralar ile dolu.Orada dağlar denize daha uzak .Ama sıkışmış bir yerleşim.Ergenlikteki çocuk gibi ne köy ne kasaba , düzenli ve temiz değil, çarpık bir betonlaşma ,Şile nin benim çocukluğumdaki hali.Gözleme falan yedik evimize döndük.Akşam yemeğinden sonrada saat 21:00 gibi pastaneye gittik döndük.
19 Ekim 2007
09:41 =Kahvaltımızı yaptık.Tatilin sonu geldi, bir bu kadar daha olsa sıkılmadan devam edebilirdik.Ben burada yaz kış yaşayabileceğime gittikçe inanmaya başladım.Burası gibi bir yerimiz olsa , yeni büyük bir mutfak ve kendimize tek katlı geniş taş bir bungalow yapardım.Ahçı ve temizlikçi bir aile , bahçıvan ve karısı bir aile olmak üzere burada birlikte yaşanabilir, misafir ağırlanabilir.Çok hoş olurdu eminim .Şehrin gürültüsünü , pis havasını ,iş hayatının bir incir çekirdeğini bile doldurmayacak ama insanı yiyip bitiren stresini ASLA özlemezdim.Neyse gelelim düne kahvaltıdan sonra denize indik, güneşlendik, öğlen bira patates yaptık , tekrar güneşlendik denize girdik , akşamüstü banyo yaptık , giyindik, çok yorulmuştuk ya odamızda dinlendik akşam yemeğine geldik.Köfte+pilav +kızartma vardı.Yemekten sonra bilgisayara baktık, kahve içtik sonra yatmaya gittik.Ben zorlu bir gece geçirdim.Acayip rüyalar gördüm , uykum kaçtı , hapşırık krizim tuttu.Kısacası yoruldum.Sabah 08:00 de kalktık ve kahvaltıya geldik.
20 Ekim 2007
08:30 = Eşyalarımızı arabaya koyduk,kahvaltıya geldik.Niyetimiz AFYONa kadar durmadan gitmek.Öğleden sonra sağnak yağmur varmış marmaranın batısında .Dün bütün gün güneşlendik.Tabiki son gün yapmam gerekeni yaptım ve kavruldum.Öğlen yemek yemedik.yine bira patates yaptık.17:00 gibi duş aldık yürüyüşe gittik.Hediyelik küçük şeyler bakacaktık.Sonra yemek yedik.Ben odaya döndüm hem dizilerim vardı, hem de bir yandan toparlandım.Sonra sayın kocam ile müdür Şafak bey para çekmeye TEKİROVA ya gitti.Bir saatten fazla sürdü dönmeleri epey tırstımUyuduk uyandık işte bu kadar .Bu tatilde bitti , keyifle bitti çok şükür .Tekrarını istiyoruz.Evrene kayıt atıyorum İŞTEEE .Hayırlısı ile rahat bir yolculuk ile evimize varmak şimdi tek hedefimiz.